marți, septembrie 8

Votaţi-mă în preşedinţie!

Dar ce vă miraţi, eu sunt mefisto, mefisto... Adică dracul. Nu ştiu dacă vă mai amintiţi dar anul trecut am visat că am ajuns în rai. Anul ăsta m-am mutat mult mai jos.

La fel şi eu - din rai, am aterizat direct mult mai jos, întocmai ca mefisto - am aterizat în vortexul blogurilor, care mai bunicele, care mai rele, care pur şi simplu stai şi aşteaptă un rânjet mefistofelic din partea autorilor care stau cu ochii lipiţi de ecrane şi caută cu îndârjire chestiuni importante ca să le aşeze frumos în blogul lor, în timp ce alţii răsuflă uimiţi când citesc ştirile de ultimă oră de la barosanii de autori.

Nu ştiţi ce ponoase trag acuma ca drac. Dacă aş fi ştiut, dacă aş fi ştiut... Cum face vreo unul vreo prostie gata şi scuza. Nu e el de vină săracul, dracu l-a pus. Eu? Eu, nu ştiu, vă dau cuvântul meu de onoare că aflu faptul petrecut după ce s-a consumat. Şi nu ştiu atunci de ce mă amestecă pe mine.


Întocmai - de ce se leagă majoritatea de mine, şi mă bagă la înghesuială, când eu nu ştiu nimic? Că tot de zboară nu se mănâncă, dar nuuu, ei mănâncă şi frunze, va să zică! Păcat că nu pot eu să le aterizez prin case şi să-i spionez, nuuu, că eu sunt aia care se uită la desene animate, zise şi anime-uri, şi citesc, pentru că literatura nu mai există pentru ei. Dar nuuuu, de ce n-am voie să-mi postez şi eu părerea pe blogul meu personal? Nu vreau să aduc în discuţie o ceartăcu două colege de-ale mele, mai îhîm, dacă pricepeţi, să nu le jignesc, iar, ce să-ţi zic.

Am auzit odată o discuţie între doi pământeni. Zice unul: Bă! M-am întâlnit la cucuieţii din deal cu cineva de la conducerea ministerului! Fugi că minţi, zice celălalt. Cineva din conducerea ministerului la cucuieţii din deal n-a văzut nici dracu! Ăsta avea dreptate, să mă aghesmuiască cel de sus dacă l-am vazut pe teren.


Şi bine zice şi paragraful ăsta - m-am întâlnit odată cu cine-ştie ce cântăreţ (nu mint; am şi autograf) şi cică ăştia zic că eu mint de îngheaţă apele. Dar e vina mea că a venit iarna mai devreme?

Pe vremuri fiecare breaslă avea cât un patron în calendar. Cârciumarii, îi aveau pe sf. Pentru şi Mihai. Pompierii l-aveau pe Ilie. Ăştia din birou l-au pe sfântul scaun şi nu se mai dezlipesc de el niciodată.

Iar eu îl am pe sfântul blog şi nu mă mai dezlipesc niciodată de el, Doamne fereşte, că mefisto ştie ai bine ce înseamnă să nu te dezlipeşti de ceva, fără supărare.

Nu mai stau să-l citez pe Toma Caragiu pentru un amărât de blog, dar păziţi-vă spatele, că vine mefisto pe la voi în câteva secunde şi o să vă-npungă-n coaste cu o spatulă de bucătărie.

Afiliere, voi pune poza asta la fiecare post, scuze fanilor .
Photobucket

5 comentarii:

  1. Ok, Chiar mi-a placut. Toma Caragiu. Ce vremuri! Nu ca in zilele de astazi cand in loc de Toma Caragiu, vezi pe toate ecranele: Adela Popescu, Edith Gonzalez etc... Daca pe vremuri oamenii se inghesuiau in fata unui televizor pentru o piesa de teatru sau un film rar dat, acuma se inghesuie pentru telenovele lacrimogene toate cu acelasi deznodamant: Nunta, moartea celor rai si ...toata lumea se impaca cu toata lumea. Ce mai conteaza ca pe parcursul a 200 de episoade s-a certat si s-au dat dracului. Cum spui tu...lui Mefisto. In ultimul episod sa fie mare bucurie. Cam asa e cu toate telenovelele. Si daca infocatii fani ai telenovelelor lacrimogene vad un final care e mai rasarit putin, atunci injura pe saracul de regizor si ii trimit la cele vesnice pe actori. Inteligent nu?
    Am impresia ca ma abat de la subiect si nu stiu daca fac bine. Dar intr-un fel se leaga. Si Toma Caragiu mare dreptate mai avea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate, caramelutza.cool!

    Adela Popescu e fix pix pe lângă el, el, ca actor minunat - nu-i ajunge (AP adică) până la degetul mic de la picior.

    Mulţumesc pentru comentariu şi te mai aştept!

    RăspundețiȘtergere
  3. Exact asta vroiam sa spun si eu. Toma Caragiu a fost om mare. Pacat ca nu mai gasesti in ziua de azi pe marile ecrane oameni ca el. Adevaratele talente stau si putrezesc intr-un orasel uitat de soarta si cei cu bani sau cu noroc, indiferent daca au sa nu talent apar ca mare vedete in Romania. Ca sa nu mai vorbesc ca acum vezi pe la televizor numai vedete. "Oh, una s-a casatorit cu milionarul ala? E vedeta". " Aia a aparut in rol episodic intr-o secventa de 3 minute dintr-un serial cu 200 si ceva de episoade? E vedeta. I-ai interviu". " Boul ala a dat autogol si nici macar nu si-a dat seama? Ce tare. Sa apara pe prima pagina a ziarului." Cam asta iti e cu Romania. Vorba lui Mircea Badea: " Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul". Cred ca ai inteles ce vreau sa spun. 30% din romani sunt vedete de care nu au auzit nimeni. Si totusi...sunt vedete! Ce mai...maine il vezi pe Basescu mare vedeta. Te astepti de la orice. Poate sa vina si boschetarul sa zica ca a gasit o grenada din al doilea razboi mondial si gata. E vedeta.
    Dar se compara toti..cum sa ii numesc...toate secaturile, cu Toma Caragiu?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu, în niciun caz.

    Şi toată lumea e scriitoare dacă scoate pe piaţă o carte despre modă. Păi maică, aia nu e carte, aia e bătaie de joc, şi una mare!
    Oricum, eu am văzut de mai multe ori videoclipul mefisto şi mi-a plăcut enorm, pentru că Toma Caragiu e excelent, şi nu se compară cu absolut nimeni, cum ai zis şi tu, camelutza.cool!(eu citeam caramelutza.. mă rog, sper că nu e nimic. ).

    Te mai aştept pe aici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere