marți, septembrie 8

Constatare (clasa mea).

De multe ori colegii mei de şcoală m-au implorat (nici chiar aşa) să le dau tema la matematică, iar mai apoi în repetate rânduri s-au enervat pe mine şi au urlat cât i-au ţinut creierii împânziţi de puroi neintelectual, care s-a transmis din creierul meu în creierele lor.
Am constatat că mie nu-mi prea pasă de ce cred alţii, doar atunci când mă enervez destul de tare să scot pe gură vreo perlă la adresa acestora, fără să aduc în discuţie vocabularul 'colorat' pe care l-au împrumutat colegii mei de pe stradă, bănuiesc, când au găsit un dicţionar aruncat de vreun inteligent pe drumul lor către casă.
Ştiu că de multe ori m-aţi jignit, dar mie nu mi-a păsat, chiar dacă era în glumă sau nu, pentru că majoritatea oamenilor ştiu doar să-şi răcească gura degeaba încercând să mă impresioneze cu duritatea vorbelor lor maiestuase, care sunt luate din toate ghenele de gunoi posibile şi imposibile din meleagurile transilvăneşti-ardeleneşti - pentru că noi, clasă 'cul' trebuie să ne integrăm cumva în comunitatea de 'puspiedicălaăiamici' care ne fac să cădem pe jos de la prostia lor, şi asta la propriu, nu doar la figurat.
De multe ori m-am supărat şi enervat atât de tare pe colegii mei că abia m-am abţinut să le dau vreo doi pumni şi două picioare bine plasate, dar de, nu vreau eu s-o supăr de doamna dirigintă, dar chiar în halul ăla să se comporte?!
Nu m-am plâns nimănui, căci, ei bine, nu-mi pasă de ce cred colegii mei de clasă, pentru că sunt diferită şi vreau să am un scop în viaţă, nu să ajung femeie de servici, cum vor ajunge majoritatea din clasă, chiar şi băieţii, care nu am citit prea multe la viaţa lor - obligaţi, neobligaţi, dacă citeşti o pagină de zi nu eşti idiot, ci din potrivă, ştii mai multe!
M-au ignorat şi m-au ameninţat cu bătaia ca să fie, d'oh, 'cuul', că 'eu tarzanca obligate la iele shi la iei', că ascult muzică anime, că am curajul să nu mă aplec şi să mă-nchin şefei de clasă sau măcar droaiei de 'bodi-guoarde' care roiesc în jurul ei ca nişte muşte pe lângă un desert delicios. Nu mi-a fost frică să le zic ce cred verde-n faţă şi să le ignor pe bună dreptate, pentru că nu mi-a păsat atât de mult de nivelul de snobism al găştii extreme care se plimbă prin pauze sau se joacă lapte gros.
În principal, nu contează de unde vii, căci 'Nu haina face pe om', dar deh, pentru ei mereu e altfel, ca să te pui cu ei trebuie să 'ai monii', adică bani, haine de zece milioane şi 'body-guarzi'care te adoră şi leşină dacă vorbeşti cu ei!
Mie nu-mi pasă şi deviza mea anul acesta şcolar e una simplă, dar măcar una care o să arate cât de mult îi urăsc şi cât de mult preţuiesc eu insultele lor!
'Voi râdeţi de mine că sunt diferită, eu râd de voi pentru că sunteţi toţi la fel!'

2 comentarii:

  1. Clasa ta seamana in proportie de 90% cu clasa mea. Diferenta este ca stimabilii "cavaleri" ai clasei mele, dupa ce dau cateva injuraturi de mahala si cativa pumni ca sa se dea mari macho in usa de clasa, mai trantesc inca o injuratura cu bagat si scos...diferite...obiecte...dupa care isi vad linistiti de drumul spre terorizarea celor mai slabi de inger, cu creierul insipid, in care masa cenusie deja a ajuns in starea de putrefactie. Am O clasa sus pusa in istoria scolii "Nicolae Iorga", o scoala cu aspiratii inalte. Si ce e drept clasa mea contine elevi cu rezultate bune la invatamant. Ce nu stiu stimabilii nostri profesori si stimabilele noastre profesoare este ca 60% din cei cu rezultate decente spre foarte bune la invatatura, sunt rodul unei distinse consultari cu colega de banca. Pe romaneste..copiat. Nu vrei sa ii dai sa copie? Foarte frumos, atunci badaranul clasei care se considera un tip super cooooool vine la tine impreuna cu turma lui de prosti care se tin ca niste oi..ba nu berbeci...ca deh, is baieti, dupa el, iti spun cateva cuvinte jignitoare si usturatoare te astepti apoi cu injuraturi iar zece minute mai tarziu isi continua parada pe la alte fiinte "nevinovate". Ok marii macho au invatat sa se umileasca in fata mea pentru un comentariu sau o compunere la limba romana. Mi s-a dus vestea ca ma pricep, dar nici chiar asa frate!Iar eu, ca miloasa ce sunt un timp le-am facut la comanda comentariile in pauza de zece minute dintre ore. Ok...si cu ce m-am ales?
    Dar pana la urma, Camelia s-a desteptat. De ce sa le dau temele unor prosti? Unor handicapati care nu stiu sa citeasca o carte si daca le spui un cuvant mai "elevat" se uita la tine ca la mata in calendar. N-au decat sa citeasca, sa isi imbogateasca vocabularul si sa invete. Atat cat le permite capacitatea intelectuala.
    Temele la mate...haideti bha sa copiem de la Camelia si de la Iulia. De la mine? De ce? Adica eu imi fac temele frumusel acasa si vine o droaie de idioti cazuti la nastere in scafarlie sa imi ceara cu cea mai milogita fata posibila, tema? Nu domnule nu. Anul acesta nu va mai fi asa. N-au decat sa ma deteste. Niciodata nu mi-a pasat de ei. Nu are de ce sa imi pese nici acum. I-am refuzat de multe ori cu frumosul. Nu au de gand sa asculte? Apelam la forta bruta...sau la cateva cuvinte usturatoare.
    Si ce sa mai vorbesc de trupa de fete fitoase? Se lauda cu cate o bluzita sau un pantofior de prost-gust. Se dau cool, dar deh...prostie mare pe capul lor.

    Am si eu o deviza: Trebuie sa fiu proasta sa barfesc, dar mai proasta trebuie sa fiu sa devin sursa barfii. Asa ca nu voi barfi si voi avea grija ca cei ce incearca sa adune un grup de retardati dornici de a vorbi despre persoana mea, sa nu aiba ce discuta.

    Camelia- doar o fata indragostita de viata, care e in stare "sa calce peste cadavre" pentru a avea ce isi doreste, cu vise nu prea marete dar destul de frumoase pentru cine stie a viseze. Ei bine, asa sunt eu si nu voi permite ca iubitii mei colegi sa isi bata joc de mine. Vor respect? Sa ma respecte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact asa eram si eu in clasa a cincea-a sasea... Insemnand ca eu eram doar "fata draguta care dadea temele tuturor" sau "micuta tocilara". Doamne cat pot sa urasc cuvantul asta... Daca invat pentru un test sau o ascultare, nu inseamna omule ca sunt tocilara!! Dar cui sa-i spun eu asta?... Oricum, pana intr-a opta, am reusit sa ma integrez mai bine in clasa mea de dobitoace, si ma simteam de parca eu "rulez", adica la intrebarea "imi dai si mie tema la cutare materie" vine raspunsul foarte simplu "ti se pare ca am eu fata de om care da teme?" Cam asa ceva...
    Respectul este sfant intr-o clasa. Si trebuie sa stii sa ti-l impui.

    RăspundețiȘtergere