marți, septembrie 8

Cerc

Ce cred eu despre cerc - seamănă cu un dragon care-şi molfăie coada şi se învârte până ameţeşte, apoi se transformă într-un capac de sticlă apoi... sper că nu vreţi portretul cercului, nu-i aşa?
Poate fi verde, albastru, negru, o roată de bicicletă, un iris, ceva care să fie rotunjit în forma cercului, să-şi apuce coada imaginară şi apoi să se tot învârtă până ar cădea lat pe jos, dar atunci ar fi o linie şi asta e altceva, căci nu e cerc, e o bucată de brânza şi asta e tot altceva aşa că mai bine s-o lăsăm baltă şi să ne concentrăm pe susbsemnat (nu, nu bucata de brânză).
Cercul miroase a cerneală - voi veţi spune că nu miroase, dar eu vă răspund că în lumea mea face asta :), iar lumea mea e pe invers, adică tot ce zboară se mănâncă şi poţi vedea în creierul cercului (prea mult fantasy), şi uiteee un tort zburător mamă ce delicios arată etcetc.
Cercul poate fi un câine care-şi fugăreşte coada, o pisică care-şi fugăreşte şi ea coada, tot ce mai lipseşte e un porc dar deja se învârte aşa că nu-l mai băgăm în discuţie, (nu o să le placă postul ăsta) şi taci voce pesimistă din capul meu până nu te bag în boale cu prostia cercului (deh, nu aveam să spun prostia mea, nu?)
Din postul ăsta ar fi trebuit să reiasă faptul că e amuzant, dar măcar să se arate faptul că pot gândi ca un cerc şi că eu chiar nu sunt un cerc, dar asta nu înseamnă că nu pot vorbi din punctul de vedere al unui cerc, ceea ce voi faci şi acum, după ce-mi pun mintea să proceseze ceva inteligent, dacă nu măcar să înţeleagă ce tastez.
Eu sunt un cerc, da, un cerc, şi nu sunt o linie, şi am formă rotundă, nu sunt colţuros şi nici oval, sunt doar un biet cerc care se învârte în disperare între patru pereţi virtuali şi între recycle bin şi blogul ăsta.
Fraţii mei sunt colţuroşi, şi mă mir că nu sunt şi eu la fel, dar bănuiesc de ce - m-a scăpat frate-meu mai mare de prea multe ori în cap şi hm, înţelegeţi voi, m-am rostogolit şi m-am transformat în cerc, şi să-ţi dai un cap de asfalt/gresie/covor nu e cea mai bună chestie, pentru că te învineţeşti :|.
Hai că trebuie să mă rostogolesc mai departe... că mă atacă acel câine prostănac şi nuuu, nuu, lasă-mă nenorocitule, lasă-mă jos nuu... bleah bale de câine şi etc.

(postarea asta ar fi trebuit să fie amuzantă, dar e tâmpită, nu?)
Taci. voce. pesmistă. din. capul. meu. sau. vei. păţi. ceva.

3 comentarii:

  1. Ciudate idei mai ai. Cercul...ca veni vorba de cerc.....s-ar putea s aprimesc si eu un test initial la inceput de asn despre cerc....asa ... cadou din partea profei de mate :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant punct de vedere... Intr-un final ai reusit sa-l faci un post amuzant, sa stii! :)) Dar, din nou iti spun, ai un punct de vedere interesant...

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place.Esti foarte talentata.

    RăspundețiȘtergere