marți, septembrie 8

Poluarea

Dezgustătoare, nefolositoare, periculoase, aţi zice voi, dar eu zic că această poluare poate fi numită şi sângele regal al fumului de ţigară, de maşină, de creier ars, dăunător intelectului omului - dar nu, serios acum, cred că poluarea aduce moartea naturii, iar dacă noi nu ma suntem înconjuraţi pe natură ne vom sufoca şi vom începea să ne înbolnăvim, până când vor rămâne doar oraşele, pustii, şi atât - maşinile în parcările blocurilor, porumbei care stau leşinaţi din cauza fumului pe mijlocul străzii, nimic, nimic viu, verde, strălucitor, nici măcar soarele, incandescentui soare, permanent în unele cazuri.
Dacă am încerca să nu poluăm, nu că eu fac asta, ar fi mai bine, am putea descoperi mai multe din natură, nu ne-am acoperi plămânii cu pături de fum pe dinăuntru şi pe dinafară, nu ne-ar cheli creierul, nu ar muri animalele, n-am muri noi, fiinţe subevoluate ale raselor intelingente.
Nu vreau să mă apuc să dau sfaturi cum să nu poluaţi, dar vă voi spune că şi fumatul e dăunător, cum se zice de multe ori, şi pe stradă şi la televizor - mama s-a lăsat de fumat ( şi acum plesneşte de mândrie, aşa-i mami? ), şi acum se simte mult mai bine, căci înainte era ca biscuitu-n dungă, dar acum nu mai e chiar aşa de fotomodel, nu mai are talie de viespe ( nici atunci nu a avut, dar asta-i altă poveste ).
Pentru mine a fost incomod şi enervant faptul că stăteam în fum de ţigară, iar acum d'abia îmi amintesc cum fuma mama, prin faţa mea fiind doar amintiri cu rotocoale de fum şi scrum de ţogară prin scrumiere, în chiuvetă, pe unde apuca şi ea să-şi aşeze chestia aia afumată şi neagră cu scântei.
Eu personal urăsc poluarea, dar n-am ce să-i fac, ştiind bine că voi nu veţi încerca să nu faceţi atât de multă poluare cala început, când citeaţi postul, căci bineînţeles ar fi greu şi v-aţi plictisi după o zi întreagă, dar v-am zici, nu veţi schimba becuri cu cele ecologice, n-aţi strânge gunoiul de prin parcuri, n-aţi sta în fum de ţigară care miroase de-ţi mută nasul în altă parte şi n-aţi rupe flori sau tăia crengi, copaci, dacă vreţi să vă faceţi ţapinari.
Oricum, am mai zis şi-o repet, poluarea e un lucru rău, iar dacă poluezi, vei fi poluat şi vei mirosi a petrol şi a fum de ţigară.

( psihologie inversă idioată, aşa-i? )

2 comentarii:

  1. Poluarea e un lucru rau, la inceput vei mirosi a petrol si a fum de tigara, dupa aceea vei trece stadiul 2, cand te vei simti rau...apoi si mai rau. Nu ai sa mai ai chef sa faci nik si te va durea fix in...cot daca este poluat sau nu afara. P ela o varsta nu foarte inaintata, dar destul de inaintata pentruu ati pune intrebarea daca nu cumva ti-ai irosit viata stand ca porcul in fata televizorului mancand hamburger si trunand pe gat bere din aia ieftina, aruncand ambaljele pe geam...eventual pe strada, daca te plimbi ca idiotul cu kebabul in mana. Vei realiza ca esti un nimic, apoi peste cateva luni vei merge la control la medic si vei descoperi ca ai plamanii foarte "stricati" sa un cancer dragut....eventual alte boli din astea care te duc incetul dar mistuitor la doi metri sub pamanat.
    Nu imi place poluarea. Nimnui nu ar trebui sa ii plac, dar pamantenii sunt prea neglijenti ca sa se gandeasca la viitorul lor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ok... Ce pot sa zic? Poluarea este peste tot in jurul nostru, iar noi, ca... minoritate, sa zic asa, ce naiba putem face?! Doar stam si privim, ne intoxicam cu fum de tigara (asa cum ai spus si tu), gaze de eşapament etc., apoi apar gauri in stratul de ozon si toata lumea se intreba "ce sa faca"... Trist... Cu adevarat trist...

    RăspundețiȘtergere