luni, septembrie 14

A fost amuzant.

Că tot venind vorba de şcoală în postul precedent, mi-am amintit de câteva întâmplări amuzante mai de demult, demult, demult.

Răzvan a spart un bec cu sticla de suc - entelejenta de sticlă fanta a aterizat într-un bec rotund, care stătea fără treabă şi nu se gândea că un nebun cu toporul îl vâna, în timp ce sticla de suc îi purta pică.

Rafael zis Crevete era nebun, când strigau fetele 'mi-e frig' el fuga-fuga să le îmbrăţişeze, bine că ziceau imediat 'nu mi-e frig' şi scăpau de el cu uşurinţă, în timp ce el fugea să mai caute victime.

Uşa a fost scoasă din ţâţâni de mai multe ori, iar Cătălin o punea la loc, chit că el nu e mare Herculean sau Hefaistos, ci doar un muritor de rând.

Azi am văzut că ceasul s-a oprit la ora trei fără un sfert, ăla din clasă, iar o mare dilemă s-a răspândit : în ce zi?

Photobucket

Un comentariu:

  1. usa scoasa din tatani si faza cu sticla de fanta sunt amuzante. Cat despre "Crevetele" ala...se pare ca gandeste cat un crevete, daca mintea lui se rezuma la astfel de jocuri.

    RăspundețiȘtergere