marți, septembrie 8

Încă o postare de dragul de a posta.

N-am ce face şi postez în prostie pe blog - vreau să ajung la recordul de 10 postări pe zi, în timp ce ascult coloana sonoră de la desenele animate de pe Cartoon Network şi mă gândesc că am scris degeaba acel detaliu insignifiant dacă tot sunt la capitolul ăsta. Din nou nu am o temă de dezbătut şi un creier pe care să-l bat de fiecare dată când încerc să postez ceva pe site-ul ăsta denumit blog denumit blog mefistofelic denumit... înţelegeţi voi, nu pre avreau acum să descriu minuţios acţiunile on-line pe care le voi face în următoarele minute care vor trece extraordinar de greu pentru o autoare de blog care pe deasupra vrea să devină şi scriitoare şi medic veterinar, şi nici măcar n-a ajuns la liceu, ca s-o citez pe surioara mea cea nebună, adică kiddo.
Am o idee! Să zic câte ceva despre prietenii mei cei mai buni de pe messenger, ca un rate the user abouve you. Dar peste câteva minute voi face asta, pentru că acum am nişte chestiuni de rezolvat... şi alea bineînţeles neinteresante (totuşi voi naviga pe câteva bloguri ca să pescuiesc idei ).

*

Kiddo - zisă şi Cristina, zisă şi Misty, are un creier chel de-a binelea, adică nu e blond, ca al meu, ci chel, şi aşa nu e aşa de rău - are şaisprezece ani şi e înnebunită după Stephen King, anime-uri de toate genurile şi puţină manga, că nu strică un terci aşa, de toată frumuseţea, aruncat în tenebrele creierului său. E înnebunită după Kurt de la Nirvana, şi după chitara sa, aia pe care eu n-o cunosc că nu mi-a făcut prezentarea [-).
Oricum, nu am prea multe de zis despre ea înafară că e o prietenă pe cinste şi e cam dusă de acasă cu pluta pe râul monştrilor Stephen King, care stau sub patul ei în fiecare noapte şi îi mănâncă creierul chel.
Păcat că nu ne-am întâlnit în vara asta, dar peste doi ani ne întâlnim noi, orice ar fi, nu colega?
Îţi dau un 10 şi o îmbrăţişare călduroasă.
^:)^ >:D<

9 comentarii:

  1. kiddo. Stiu de undeva nickul asta. Sunt sigura ca este inscrisa pe unul dintre site-urile pe care sunt si eu inscrisa. Si daca tot e o postare de dragul de a posta....de ce nu as comenta si eu. Asa...de dragul de a comenta.
    Insa cum nu stiu ce sa spun, si nu cred ca e locul necesar de a face declaratii, ma abtin.
    Acum as avea niste nelamuriri dar nu le pot posta aici...nu ar avea legatura cu ce ai postat tu. Asa ca ma sa raman cu nelamuririle in creier ...sau mai bine zis cu ele ramase in gat ..si iti spun "La revedere" pana in urmatoarele 5 minute cand imi va veni poate vreo idee geniala si voi posta un post de stau matele in gat. Sau nu...?

    RăspundețiȘtergere
  2. Poti posta orice, chiar dacă nu are legătură cu postul xD.

    Dă-i bătaie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pot sa ii dau bataie? Atunci inseamna ca pot sa turui pana va plictisiti sa imi cititi comentariul. Ok.

    Intrebarea cu numarul 1: Pot face si eu un post ...asa ca al tau? Ma refer sa imi vina o idee si sa deschid un "topic" - cred ca asa se cheama...si sa primesc comentarii la el? Daca se poate...de unde il deschid? Daca nu..asta e :D
    Intrebarea cu numarul 2: Inca nu m-am prins de o trebusoara. Suntem doar doi membri? Sau mai sunt si altii carora le este lene sa posteze? Ma roade intrebarea :D
    Intrebarea cu numarul 3: Noi ne-am afiliat dar am observat ca aici pe site ai o poza mai mica cu blogul tau pt afilieri. Aia care am pus-o eu la mine e mai mare. E buna?

    RăspundețiȘtergere
  4. Umm, eu nu pot sa-ti vad profilul, la a doua intrebare.
    La prima.. fa-ti tu un blog persdonal, nu te supara! asta e primul meu blog pe care-l voi tine.. singura daca nu te superi.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu e nici o problema...insa eu nu am mai fost niciodata inscrisa pe un blog, si nu am stiu ca doar posesoarea blogului poate deschide posturi. Sper ca nu te-ai suparat :D
    Eu ma refeream daca pe blogul tau suntem doar noi doua. Nu cred ca trebuie sa vezi profilul meu ca sa imi aspunzi la intrebare. Doar e blogul tau.

    Apropo, nu mi-ai raspuns la ultima intrebare :d

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu, nu cred, mai e o persoană, bănuiesc. Îmi dai într-un comentariu ID-ul tău?

    RăspundețiȘtergere
  7. Id-ul meu? Bineinteles!
    camelutza.cool ...asta e id-ul meu.

    RăspundețiȘtergere
  8. Kiddo nu sunt de fapt pe site-uri :-? Sunt Mystique mai pe toate forum-urile. Oh, Aloha, multumesc pentru toate lucrurile pe care le-ai spus despre mine. Duminica implinesc 17 ani *blushing* Daca o sa ma hotarasc sa postez si eu pe blogul meu porcarii generale, atunci o sa postez si o prezentare a ta. Promit. Pana atunci... vorbim pe mess.

    RăspundețiȘtergere