duminică, septembrie 20

Colecţie de ştampile de pe devart

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Da, sunt plicstisită, foarte plictisită, nu prea am inspiraţie, pentru că a început şcoala, dar totuşi, am o ocupaţie înafara faptului că mă plictisesc îngrozitor .

Recitesc a patra oară seria Harry Potter şi apoi mă gândesc să citesc a treia oară seria Twilight, dar...

Voi primi în curând un pachet cu o brăţară Twilight şi două medalioane, ambele cu Twilight.

Abia aştept brăţara (:> ), e roşie, cu un măr, cu un crin, cu două piese de şah şi cu o panglică. Medalioanele sunt cu New Moon şi cu Twilight.

Aw, ador Twilight şi Harry Potter, dar urăsc să mă plictisesc, pentru că atunci când mă plictisesc...

Nu mai sunt eu. :(

Vă salut cu speranţa că voi posta mai pe seară sau mai încolo,

×Trufanda sau Tuuffix ( pe româneşte : Aloha )

Aştept nerăbdătoare să mai treceţi pe aici cu sugestii, cu păreri şi cu... informaţii sau cu ce vreţi voi pe blogul ăsta.

Înafară de postări coerente, duh'. -_-;;

8-|

4 comentarii:

  1. si eu care credeam ca vei citi "cititorul din pestera"...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar doamnă profesoară, sunt pe la jumătatea lui! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Harry Potter? Nu sunt fan, si sincer, nu ma asteptam nici tu sa fii, dar oricum, vorba aia, gusurile nu se discuta. Cat despre Twilight, filmul nu l-am vazut, si nici nu intentionez sa il vad prea curand, cartea nu o am , si nici nu am sa mi-o cumpar ( e prea scumpa...serios 8-| ) iar de la biblioteca prefer sa imprumut...hmmm ...oricum nu twilight:D. Cat despre "Cititorul din pestera" m-a facut curioasa titlul, si am cautat informatiii despre ea. Cat de curand am sa o achizitionez:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Si acum afirmi sus si tare ca urasti twilight.Lol,probabil ai ars bratarile ,medalioanele si cartile la miezul noptii.
    xD

    RăspundețiȘtergere