joi, martie 25

Băga-mi-aş laba-n baba..

Pe bune.. acu' sunt nervoasă. Ce mama dracului?!

Un nebun cu toporu' a sărit azi pe mine. LA PROPRIU.

(notă - topor+nicovală = tricou cu o cravată peste.. OCHII MEI DAJDKLAJD.)

M-am îmbolnăvit de proşti.. de proaste.. de şcoală.. mai ales de proşti şi de proaste. Cât de PROST poţi să fii ca să mergi pe stradă ca o fandosită nebună şi tâmpită? Mă jur că sar de pe geam, CE DRACU'? Apropo...

Băieţii din clasa noastră (Rareşrăzvancătălinemaemilianect.) sunt într-un campionat de fotbal. Dacă o să câştige, mă bag in buzunar şi trăiesc acolo pe scame şi adrese scrise pe plicuri elementare dintr-un sat care e într-un ghiozdan..
Mă simt ca o cizmă. Încălţată de prea multe ori şi descălţată.. şi încălţată iar.. nu mi-e somn. Vreau să fiu o cizmă. Nu mai vreau la şcoală. TRĂIASCĂ POLITICA CIZMELOR! Totuşi.. mi-e somn. Pic de somn. Cu capu-n gură. Tre' să scriu la roman, să fac harta pe planşă A2, să mă concentrez pe desenat.. pe învăţat şi teme.. OOF, tare greu e să fii elvev, băga-mi-aş laba-n baba!

Totuşi..

E mai bine decât să lucrezi.


-lou

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu