luni, august 15

Cum am ajuns eu sa scriu doua carti in aproape treizeci de zile

Am scris. Mult. Nu conteaza cat de bine am scris, ci cat de mult am scris; pe asta se bazeaza Camp NaNoWriMo: sa scrii 50000 de cuvinte intr-o luna. Eu am scris peste dublul acestui numar in 36 de zile si, sincera sa fiu, a fost amuzant. Am scris in engleza, pentru ca m-am dezobisnuit sa scriu in Romana, oricum o sa ma mut in the US cand mai cresc. Astea sunt personajele.

Wolf & Logan Morgan

Wolf mi-a stat alaturi, primul meu personaj care a ajuns intr-o carte si a reusit sa treaca si in a doua. Geamanul lui, Logan, a murit in prima carte, insa Wolf l-a intalnit la sfarsitul celei de a doua carti ... din cauza unor lucruri. Amandoi sunt amuzanti, putin enervanti, insa inteligenti si pot sa vada ceva bun in orice persoana; sunt extrem de importanti pentru plot, si sunt si foarte puternici, controland Puteri. Puteri in sensul de "mutatii" -- controlul focului pentru Logan, copierea tuturor abilitatilor vazute si o minte extraordinar de puternica in cazul lui Wolf.

Picture

Cain

Cain e ... cel mai bun prieten al gemenilor. Poate controla vantul si e foarte intelegator cu cei doi, insa si-a luat porecla de "Cain" dupa ce l-a omorat din greseala pe fratele sau mai mic.

Picture

Charles

Wolf se intalneste cu Charles pe tren, cand pleaca spre Rochester, Minnesota, sa ajunga acasa. Devin prieteni repede, insa ceva nu e in regula cu el.


Sterling

Okay, wtf, this guy ... e un idiot la inceput, insa devine prieten bun cu Wolf dupa ce moare Logan si il sustine. Insa, la sfarsitul celei de a doua carti, ceva iese la iveala.

Picture

Cam astia ar fi personajele cele mai importante. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu