sâmbătă, octombrie 2

All was well.

Am cumpărat Harry Potter and the Deathly Hallows cu un milion şi cinci lei de la o librărie, pe engleză bineînţeles, şi am terminat de citit... N-am plâns niciodată la o carte, dar recunosc că am avut lacrimi în ochi când a murit Dobby, Fred, dar n-am putut să nu plâng calumea când a murit Harry.

Bine, bă, poţi să spui că 'vine înapoi LOL' sau alte chestii, but, frate, stai puţin - dacă el, Harry, vroia să meargă mai departe? Dacă nu vroia să mai lupte? Dacă se sătura de atâtea răni sufleteşti şi trupeşti şi mergea cu profesorul Dumbledore în Moarte? Ce se întâmpla? Îţi spun eu ce se întâmpla, acum toţi din România ar fi fost devastaţi din cauza Dementorilor şi a Devoratorilor Morţii, care ar fi putut să omoare toţi Încuiaţii din Europa, sau chiar din lume!

Bine, nu mă crede, dar nu o să fie vina mea când o să întâlneşti un Devorator al Morţii, unul dintre puţinii rămaşi, şi ai să mori, după tortură şi multe răni. Atunci să mai zici că nu crezi că ceea ce Harry a trebuit să face n-a fost greu...

Un comentariu:

  1. English english da mai bine o luai pe romana la 65 de lei.E crizaa XD
    Iubesc cartea aua.Am recitito de 3 ori.
    Ce forma are patronusul tau?:>Al meu e o vidra,un bizon in fine ceva cu aripi care innoata.

    RăspundețiȘtergere