luni, noiembrie 9

Am uitat.

Am doar note bunicele, mai mult bune decât anu' trecut - şi am luat cea mai mare notă din clasă la romţnă : 9.50, adică nouă jumate, adică 10. Mă mândresc - chestia cu mulţumesc pentru succes merge. Chiar merge! Am primit un zâmbet şiiiiii - am cea mai mare notă din clasă, ZECE. LOLWUT, dar da, 10 FRATE :>. Misty te bat odată şi odată dacă mai plângi, fathă.
Dooh, da, fathă, te bat până mă rogi să te iert pentru că ai plâns la 'cum ai putut'.
Şi pentru profesoara de română : semnul de carte nu e încă gată şi vă aştept cu nişte comentarii - scump, doamnă, scump, dincol' era mai ieftin!

Nia, pa, măi fanilor - cine m-a sunat cu număr ascuns? Accept cererile în căsătorie dacă :
1. sunteţi cu bani
2. SUNTEŢI CU BANI
3. sunteţi şi cu mai mulţi bani
4. sunteţi cititori fideli şi mă adoraţi şi v-aţi pus pe perete postăr cu postările mele, bahahahhahaieţilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu